Termeni si conditii

Termenii si conditiile mentionate sunt definite de catre Nail Art Studio Jojo SRL, in conformitate cu prevederile legale si deciziile interne ale companiei. Avem toate drepturile sa stabilim regulamentul privind operarea site-ului nostru de care vizitatori si clienti.

Conditii anulare Programari:

  1. Solicităm cliențelor să furnizeze, dacă este posibil, o notificare cu cel puțin 48 de ore dacă au nevoie să schimbe sau să anuleze o programare.
  2. Anulările pot fi făcute prin telefon la salon în orele de program la +40 746 388 103. Dacă anulați în afara orelor de program, scrieti-ne la email jojo@jojonails.ro sau formularul de contact https://jojonails.ro/contact .
  3. Conform politicii noastre, anularea este concepută ca parte a stilistelor noastre extrem de pregatite și dedicate clientelor, si care au un program aglomerat pentru o carieră plină de satisfacții.
  4. Clientii vor fi taxati pentru timpul rezervat indiferent de motive. Dacă avem o notificare cu un motiv suficient de concis pentru anulare (ex: urgente medicale, deces in familie, situatii speciale intervenite la locul de munca), putem reprograma sau anula programarea daca suntem notificati cu 24 ore inainte. Pentru astfel de situatii ne rezervam dreptul de a cere detalii.
  5. Pentru o notificare de cel puțin 15 zile lucratoare de anulare a pachetelor de nuntă, se percepe o taxa de 10% din valoarea pachetului. In cazul in care nu primim o informare oficiala prealabila cu 15 zile lucratoare inainte, costurile pachetului vor fi suportate integral (100%) de catre client.

Conditii aplicatie programari

General

  1. Aplicatia de pe site-ul nostru deserveste clientela fidela cu o functionalitate unica pentru programari la alegere in functie de prograul noastru si a perioadei calendaristice disponibile in functie de rezervarile efectuate.
  2. Pentru ca suntem deasemenea transparenti si fideli clientelor, aplicatia pentru programari online este disponibila doar clientelor fidele. Jojo Nails isi rezerva dreptul de a alege modul de operare si functionalitate a aplicatiei cat si a accesului. Daca doriti sa deveniti clienta, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +40 746 388 103 sau adresa de email jojo@jojonails.ro sau formularul de contact https://jojonails.ro/contact .

Functionalitate aplicatie

  1. Din pagina programari/contul meu, clientele se pot loga folosind adresa de email cu care s-a creat contul sau una din optiunile Logare cu Facebooc sau Gmail. Legat de datele inregistrare si cerute de aplicatie la crearea contului, va rugam sa cititi https://jojonails.ro/protectia-datelor-cu-caracter-personal
  2. In cazul in care intampinati dificultati in efectuarea programarilor sau logare in aplicatie nu ezitati sa ne contactati la telefon +40 746 388 103 sau adresa de email jojo@jojonails.ro sau formularul de contact https://jojonails.ro/contact

Plati:

Plata se face numerar la Salonul Jojo Nails

Alergii si alte cauze de sanatate:

  1. Este responsabilitatea cliențelor care pot avea probleme de sănătate sa informeze staf-ul salonului (ex. tensiunea arterială, probleme de circulație, probleme ale pielii, au suferit recent o operație, sunt sub tratament medical, sunt însărcinate, au avut cancer sau au alte probleme de piele).
  2. De asemenea sfătuim clientele să consulte medicul de familie înainte de a rezerva un serviciu. Iar in caz de anumite probleme vă rugăm să furnizați o scrisoare de la medicul dvs. Care sa specific faptul ca puteti beneficia de serviciul pe care il doriți

Oferte:

Ofertele de pe site-ul web și pagina noastră de Facebook sunt DOAR pentru o perioadă definitivă. Odată încheiată perioada de ofertă, serviciul revine la prețul normal.

Depunere reclamatii:

  1. Jojo Nails încearcă să trateze toate cliențele în mod corespunzător și echitabil. Dacă totuși nu sunteți multumita de un tratament sau serviciu, aveți dreptul să depuneți o reclamație prin email jojo@jojonails.ro sau formularul de contact https://jojonails.ro/contact .
  2. În primul caz, dacă aveți o plângere, trebuie să ne aduceti la cunostinta de plângerea dvs. pentru ca să ptem rezolva în mod corespunzător în ziua respectivă. Dacă nu ne faceți conștienți în ziua plângerii, vi se poate solicita să participați la o programare suplimentară pentru a rezolva problema până la 10 zile calendaristice sau să furnizați dovezi.
  3. Nu vom rambursa plățile pentru serviciile prestate fără a urma procedura reclamațiilor noastre. Avem nevoie de o notificare privind conformitatea cu imaginile prin e-mail în 24 de ore de la vizită / tratament. Decizia finală privind orice rambursare va fi cu acordul specialistilor Jojo Nails.

Ultima actualizare: Aprilie 2021